Sunday, March 05, 2006

Hodne casu ubehlo od posledniho zapisu a vim o tom, nicmene to neznamena, ze jsem na svuj blog zapomnela uplne. Jen proste nebylo to spravne obdobi na psani, ale nebojte se, zase pokracuju.
Takze co se udalo....spousta veci, ale momentalne mam ve vzpominkach posledni projektovy tyden.
Tyden v Praze, se svymi spoluzaky....
pokud se k vam nejak nedostaly informace o projektovem tydnu tak asi jedine co byste meli vedet je, ze studenti a taky i profesori napsali ruzne projekty s ruznou tematikou a potom jsme se vsichni na predesly tyden rozjeli po evrope - do polska, chorvatska, slovinska, rakouska, irska, bosny, cerne hory,londyna a moje skupina do Prahy...
zacalo to zabavne a dopadlo to nadherne. Akorat jsem zjistila ze odjezdy a louceni mi nejdou zrovna dobre....
A ackoli jsem plna zazitku, nejak je nedokazu vypsat sem vsechny najednou. Bylo to silene zmateny, litani mezi spoluzaky, rodinou kamaradi, ale vsichni na me byli desne hodni a chapali i me hodinove zpozdeni ( za coz vam vsem dekuji a obdivuji za trpelivost) a spoluzaci zvladali moje vylevy abych je dokopala se poradne soustredit na pripravu toho predstaveni do nemocnic....
a tak vi snad nekdy jindy, jeste stale jsem nevyspala a plna smisenych pocitu, ale....kveten je blizko....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home